niedziela, 18 marca 2012

Witajcie :D
Wczoraj jednak nie zrobiliśmy ogniska ale i tak było zajebiście ;D
Ten taniec . Hahaha :D:D
Siedzimy spokojnie a tu kurwa pies wyleciał wszyscy osrani a Karcia na wyjebaniu siedzi i pije dalej :D
Do 2 mialam czekać na ciotke ale zasnełam .. ;d
poszłam na góre i japierdole... co sen ...
BYła jakas klijentka która zabijała małe pieski jakies kurwa nie wiem co to bylo ...
i drugi sen ... juz wiem jakie to uczucie umrzec ...
siedze sobie z Pauliną i jakaś klijentka zaczeła jej rozcinać czoło , a Paulinka sie drze no wbijaj mocniej o.o
Ja cos sie odezwąłam i klijentka 2 razy wbila mi nóż w gardło . I normalnie czułam jakbym umierała ,... dobrze , że sie obudziłam , bo jeszcze w śnie bym umarła xd ale to bylo straszne -,-
Teraz słucham jakiś mózgo trzepów xd
Nudziło mi sie i robiłam zdj trawie xd


Kiss . Paulinka <3

Napisał *.*

2 komentarze:

  1. jesteś śliczna&ładną masz figurę/zazdro;/
    Zapraszam do mnie, wróciłam do blogowania i już jest moja nowa wiosenna i dziewczęca STYLIZACJA! Będę bardzo wdzięczna za komentarz! DZIĘKUJĘ:*

    OdpowiedzUsuń
  2. że ja krzyczałam mocniej :D !
    lol xD
    to do mnie podobne xD

    KISS :*

    OdpowiedzUsuń