środa, 21 marca 2012

Kocham nas jesteśmy Boscy !
O 8 spotkanie pod Biedronka . Leziem na podwórko Paulinki , tam próby i '' Opera ''( nasza stara Iwona). I tu sie babka drze , to my do Kini tam przygotowanie itd ..Idziemy do szkoly , oczywiście na wstępie zobaczyła nas wychowawczyni ale sie wytłumaczyliśmy xd Ten wzrok wszystkich .... jak sie na nas gapili xd Ale wygraliśmy ! I to sprawia , że jesteśmy zajebiści !Tak sie bałam tam wyjść ale dałam rade !
Dziękuje : Izie ♥ Ewci ♥ Paulince ♥ Gracjanie ♥ Lesiowi ♥ Danielowi ;) Dużemu ;) Przykro mi , że nie było Domciasta i Klaudi ;* :< Chciałam także podziękować Kini za to , że była i wystrzeliła to cos .. xd Dzięki Wam :*
Jak otrzymam nagranie z naszego występu to wstawie :)
Dzisiaj nasz kochany Danielos obchodzi 15 urodziny ! Także ''maleńki'' najlepszego ! ;* Sam wiesz czego ci życze ;)
Po szkole do Forum . Sory Atrium -,- Tam sie poprzymierzało szpilki . Byly zajebiste buty !
Maleńkiemu kupuje pajacyka ! *.* Olis bd już w poniedziałek  ! Mój skarb !
Z Domciastem <3

Solenizant :D ^ ^

2 komentarze: