sobota, 17 marca 2012

Dziewczynki do mnie przyjechały jednak :D
Poszłyśmy do Pluciaka i sobie pobawiliśmy , potańczyliśmy , ogólnie zwała :D
Wróciłyśmy , zrobiłyśmy naleśniki . Mniam <3
Zwała na fotka.tv xd
I pendrive Pauliny . hahha :D:D
Domcia lezała na łóżku a Paulina na niej i udawała Wojtka xd
O 1.30 poszłyśmy spać . Nie wiem czy mi sie to śniło czy co , ale chyba z łóżka spadałam xd
o 9 wstałyśmy , zjadłyśmy , ogarnełyśmy sie i sesja ! *.*
Paulinke pomalowałam *,*
Nawet fajne te zdj . :D Nie bd jednak wymieniać tej lustrzanki ;]
godzine temu pojechały ...
Zajebista pogoda jest dzisiaj zasuwałam już w krótkich spodenkach po wiosce .
A wczoraj wieczorem siedzieliśmy w samych bluzach ;)
Dzisiaj szykuje sie ognisko .. Ma być nas nieco więcej niż zawsze .. Maja byc jakies 3 typiary -,-






 Dodał nowe zdj *.*

2 komentarze: