czwartek, 15 marca 2012

Na sam poczatek dnia smutny SMS ;<
Paulinka :
"Nie moge jechac do ciebie -,-

Na twoje pierwsze pytanie odpowiedź brzmi: pytaj sie mojej mamy -,-''
Ale powiedziałam jej zeby powiedziala mamie zeby zadzwonila do mojej ciotki i jakoś niedlugo bd dzwonic , wiec zobaczymy ... ;D
Laptop wreszcie normalnie działa :D
Wczoraj gadałam z ojcem o nowym tel , i zdecydowanie wybieram telefon od lustrzanki ;)
Przygotowania do konkursu zaczeliśmy .. zobaczymy czy wypali ...
Rozmowa na temat pracy , dalszej szkoły mnie dobiła... zdałam sobie sprawe , że nic w życiu nie osiągnę ...
Mam wybór , zacząć się uczyć i spróbować iść do Bronka , a dalej  studia i zostać w Polsce , albo iść do ekonoma i po ekonomie stąd wyjechać do Angli ... Tam co prawda nie bedę miała zajebistej pracy , ale przynajmniej taka z której bd mogła się utrzymać i nie bd mi niczego brakować ... Tym bardziej , że mam tam najbliższą rodzine .. Jeszcze Oliś *.*
Na WOSie poległam... Masakra , pała jak nic ... Biologia , już lepiej może 3 bd . Modlę się o to ...
Jutro naszczęście luz , i zobaczymy co z dziewczynami ... ;*

Pamiętacie rok temu Iwonę ;> :D



Z tobą chcę dzielić mój świat
Zasypiać przy tobie, dotykać twych ust
Unosić się nocą do gwiazd
Z tobą szczęście chcę dzielić, dzielić na pół

4 komentarze: