wtorek, 28 lutego 2012

Jednak na ojca nie czekałam , zasnełam i podobno ciotka mnie budziła ale nie chciało mi sie wstać O.o
Poszłam spać z ojcem no i oczywiście sie nie wyspałam przez jego chrapanie xdd
Wszystłam jem śniadanie , otwieram lodówke w poszukiwaniu Danio i co ja pacze ? nie ma ! Krystian wpierdolił ... ! Dobra, mam sukienke *.* i cukierki -,- w życiu nie schudnę -,- . jadę do szkoły i co ja słucham ?!
Klaudia : Uważaj bo na łączniku siedzi Młody z Bananem ...
ja Zonk , dobra dam rade , przejde przywitam sie z bananem i pierdole...
Nagle SMS ... Klaudia : ,,Młody siedzi koło nas o.O z Bananem. LOL.
Se myśle japierdole ...ide patrze dalej siedza z nimi ide przywitałam sie z Bananem , dobrze , że Iza siedziała pomiędzy Mną a Nim -,- Grrr !! xD Dobrze , że mnie zobaczył to odrazu poszedł . haahhaha .
Z Histori może bd 4 ... ;< Domcie przyłapał :((( biedna :* Dobrze , że choziaż nie wstawił jej jedynki bez możliwości poprawy O.o No i Maciek , który totalnie mnie olał xD Ważne , że odczepił *,* Na Fizyce słysze nr drógi do odp . i chuj ... ale jednak nei ... Karcia zgłosiła nieprzygotowanie <cwaniak> . Na Fizyce sms do Taty .. : moge nie iść na Plastyke ? - dobra . Hahhah <3 Kocham go ! <3 Przerwa na matme , Karcia wbija na Fejsa , patrzy zaakceptował hła hła .. :D Ale jego zdj bez koszulki mnie troche do niego zniechęciło <hahaha> Pźniej poszłam do mamy i taka fajna sie zrobiła *.* :D Ojciec przyjachał no i oczywiście nei obeszło się bez kłótni ;// dlatego nie cierpię ich razem ;// Pojechaliśmy kupić pralke i przy okazji załapałam się na spodnie *.* chciałam jeszcze koszule ale nie podobały mi sie ;/ Kupiłam sobie Danio i mu nie dam !!! schowałam specjalnie <cwaniak>
Kocham Was <33


Wkręciła mi sie ta piosenka . xD


`Zabierz mnie tam gdzieś najdalej gdzie najwolniej płynie czas, z Tobą za rękę przed siebie w nieznane będę szła..

1 komentarz: