wtorek, 21 lutego 2012

Hihihuhuhhahah . <3
Zdjęcia klasowe *.* zwała :D Japierdole ... więcej nie ide na dworzec PKP xd Grubo w chuj . Wymiatamy ! ahahah :D Nie wiem czemu ale zawsze nawet jak jestem spokojuna mam wrażenie , że każdy się na mnie gapi -,-
Wykrakałam go sobie ... Nie przyznam zajebiście to wyglądało i te twoje ''oho'' maleńka :D <3
Zwała z Krzysia , jem zupe ;d Jutro 2 wf *.* i religia na końcu ahahahahha ! Może pójde ,.. xd
Wszyscy mi wbijają , że jestem gruba -,- żal mi ich -,- 3 dzień a6w ... ciekawe czy cos mi to da .. -,- naprawde musze sie wziąść za siebie ;< ale ciężko nie jeść słodyczy ;<
Zrobiłam coś tam , coś tam ... i ciotka pochwaliła moje umiejętności kulinarne ;D




`Pocałuj mnie w dupę i jak gówno poczuj się, bo ze wszystkich sił ja dzisiaj pierdolę cię !

1 komentarz:

  1. MIŚ <3
    MALEŃKA <3
    moje oho wygrało, ale nie tak jak twoje. ;d

    OdpowiedzUsuń