czwartek, 21 czerwca 2012

No to dla mnie szkoła się zakończyła . Został ostatni tydzień w Polsce później do Anglii . Z połową osób się nawet nie pożegnałam :( . 2 miesiące bez szkoły.... Niby fajnie ale będzie mi brakować Ich , Naszych wygłupów , Ściągania , Gotowców :< Niby tylko 2 miesiące ale dużo . Chociaż myślę , że szybko mi to zleci , bo końcu czuje , że nie będę się nudziła w te Wakacje . Tym bardziej , że Oliś będzie cały czas kolo mnie ;) W poniedziałek Gdańsk , nocka i lotnisko kierunek Liverpool . Wracam 9 lipca , później 15 lipca Chrzciny . Rozmyślałam , żeby kupić mu złoty krzyżyk . Co myślicie o tym ?
Mój skarb :* Jeszcze 7 dni i będę cię nosić ;)


4 komentarze:

  1. słodki maluch:) zapraszam do siebie - http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anglia.. Ciekawe jak tam jest :)
    Tak, złoty krzyżyk na Chrzciny to dobry pomysł ; ))
    Słodki jest..

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutki :D Sweet . !
    Zapraszam do siebie :http://niespodziewane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł faajny :) ze złotym krzyżykiem. A ten maluszek to Twój braciszek ? :> A do Anglii na stałe ? zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń