czwartek, 8 marca 2012

Gr... Na ratuszu rozdawali kwiatki , ale oczywiście pojechałyśmy autobusem z Domcią .. ;<
Ogólnie do Domci dzwoni Daniel i mówi , żeby wzieła dziewczyny i wyszła przed gimnazjum...
Więc jesteśmy , idziemy z dziewczynami i dostałyśmy tulipany :D
Na polskim jakaś zioma zajeła moje miejsce i musiałam usiąść z porzodu -,-
Oczywiście pani na drugim polskim mnie przesadziła ...
następnie Geografia , a raczej wychowawcza xD
Przyszły zdj *.* nawet ładne :D
Później w-f i z powodu , ze były zawody przepadł nam mecz z 3 liceum ... ;< ale pograłam w ping-ponga :D
Tylko , że pewna osoba mi kwiatka zlamała .. ;(
Religia , i pani zajebała mi nożyk , który należał do Ewci , a raczej pani od Plastyki , bo rzekomo sobie sznyty robiłam na rekach , a tak naprawde sprawdzałam jego ostrość xd
no i wos i mysle co ojcu powiedzieć , puszczam mu strzałke , wychodzez sali i mówie , że potrzebuje na książkę , a on ze jutro mam sobie wyciagnąć i mówi , że mam sprzedać lustrzanke to mi kupi nową i mam sprzedać starego laptopa :D
Później biologia , i kolejna pani mnie przesadziła .. ;d
Może , rzeczywiście za duzo gadam xd
Miałam zacząć od dzisiaj sie odchudac ale niestety chłopacy musieli nam kupić czekolady wieć , żeby sie nie zmarnowały zjadałam xd
Także od jutra zaczynam :D
Mam prosta grzywke <hihihuhuhaha> :D


Niach :D

Jeszcze przed złamaniem i chocholadka :D


Rzyg tęczą xd

Tulipany :D Mój ten najmniejszy , gdyż już złamany xD

1 komentarz:

  1. Może , rzeczywiście za duzo gadam xd

    hahhaahha Kocham to :D

    OdpowiedzUsuń