środa, 8 lutego 2012

Japierdziele ! Machalewska jest chora . xd Przypał sobie przez nią robiłyśmy -,- kurde przez przegranie musiałyśmy robić jakieś pompki , brzuszki i takie różne gówna -,-Pojebana ..
Oceny ? ahahaha ! mam dwie dwóje i ciotka powiedziała , że mi wpierdzieli jak bd meic na koniec dwóje z czegos xd Kurwa 41 h nie obecnych i tylko 1 nie usprawiedliwiona ..Pojebana nauczycielka . xD
Oddałam dzisiaj wkońcu ulotke . ;D
Kurde ile mam już myśli na różne sesje dla różnych osób :D Nawet Krystian chce O.oo
Już się nie mogę doczekać tej lustrzanki Oo ♥ Jeszcze 6 dni ! jejejejejej ! ♥♥
Ojciec ma mi isc jutro zobaczyć obiektywy wie zobaczymy co z tego wyjdzie ;D
Jeszcze mam jechać z ciotka i jej kolegą (fotografem) robić zdjęcia . Ooo
Pierdole chce ją już !!! ♥
Jutro praca klasowa i przygotowanie do przedstawieniu projektu -,- nie chce tego prezentować przed liceum -,- bd sie stresować ;/





 `Chcieliby nam usta zatkać,
Wpakować nas w kaftan,
Robię bum wrzeszcząc Allah Akbar!

2 komentarze:

  1. tak, tak, tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. tory *.*
    dawaj kurwa tą lustrzankę idziem na sesje :D
    i po chuja ci jakiś fotograf jak masz mnie ♥

    OdpowiedzUsuń