piątek, 24 lutego 2012

Epicki dzień !!
Zacznijmy od początku ! Przyszłam po Domcie pogadałyśmy troszke i poszłyśmy na 6 .. Wchodzimy kasujemy bilet i patrzymy kanar spisuje Daniela ... Chuj ... poszłyśmy na ang .. zrozumiałam temat xd Później zjęcia artystyczne i widziałam go *,* . nastepnie matma i kartkówka -,- bd 1 lub 2 -,- później polski .. i  znów on *.* ''dżentelmen'' haha . xD . Praca klasowa z geo no i oczywiście klucz odp xd. Później do Paulinki i zwała po drodze z ja nie jestem menelem xD . Szukałyśmy go 20 min *.* ale znalazłyśmy go :D . Łukaszowi wysłałam zaproszenie . :D Poszłam z Paulinką na spotkanie . Ide patrze 5 gości idzie ... Patrze na jednego z nich i co ja widze ? Łukasz . ! Udaje , że go nie widze a tu słysze cześć , patrze a tu Madej O.o ... PO chwili Paulinka mi mówi , że Łukasz mi powiedział cześć , i mnie chuj strzelił xD Wróciłam do domu , poszłam wypić troszke i zaczepiłam Maćka . xD . Chyba wszystko przez to , że byłam wstawiona xD . Jaram sie nimi dwoma . *.* Szkoda , że Łukasz ma dziewczyne ;/ :((( ;< No cóż takie życie , wkońcu Banan sie do mnie odezwał -,- . Jutro sesja z Melką ... Zobaczymy jak zareagują na zaczepke i zaproszenie ;)



`do , do hast , du hast mich .

1 komentarz: